Zaštitu Vaših osobnih podataka shvaćamo ozbiljno, te se obvezujemo na zaštitu Vaših osobnih podataka temeljem Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).
Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.). Davanjem osobnih podataka za pristup Trgovina Plod d.o.o. , Internet trgovini, smatra se Vašom suglasnošću za obradu Vaših osobnih podataka u svrhu vašeg registriranja/narudžbe kao kupca/korisnika Trgovina Plod d.o.o, Internet trgovine. Trgovina Plod d.o.o. se obvezuju da neće zloupotrebljavati osobne podatke iz obrasca narudžbe ili registracije. Trgovina Plod d.o.o. neće dostavljati niti razotkriti osobne podatke kupca trećoj osobi osim dostavnih službi i banaka kojima su podaci neophodni za izvršavanje usluge prodajem putem interneta.
Trgovina Plod d.o.o. Internet trgovina se obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo potrebne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Trgovine Plod d.o.o. Internet trgovine i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promjeni obavijestiti Trgovinu Plod d.o.o. U slučaju promjene o kojoj nije obaviještenaTrgovina Plod d.o.o. ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbe odnosno isporuke proizvoda. Trajno se pohranjuju isključivo podaci neophodni za izdavanje računa, komunikaciju prema kupcima, te dostavu robe.
Na web stranicama plod.hr u svrhu uvida u statistiku posjećenosti koristi se Google Analytics. Google Analytics omogućava uvid u posjećenost iz izvora kao što su pay-per-click mreže, e-mail marketing, display oglašavanje, web tražilice itd.